AccueilAccueil  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  

Partagez

Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas
Aller à la page : Précédent  1, 2
AuteurMessage
Invité
Anonymous
Invité

Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛ Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 EmptyVen 17 Juil - 15:01

rooooh, c'est trop parfait tout ça !
rebienvenue Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 482748114
Revenir en haut Aller en bas
Penny Collins
Penny Collins
MEMBRE ♣ Un voisin à surveiller
TON PSEUDO : Irish Coffee
TES DOUBLES : Jaya, Lula, Thomas, Rhys, Lenny & Trystan
TON AVATAR : Emma Stone
TES CRÉDITS : ©mischievous wink & friemelda
TA DISPONIBILITE RP : Libre 2/3
En cours : Lloyd - Abel
Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 JfyI "Penny est juste incroyable, elle augmente encore le niveau sur l'échelle de la perfection. On va renommer l'échelle de la perfection, l'échelle de Penny, comme Charles Richter qui a donné son nom pour l'échelle de l'intensité des secousses sismiques et on aura Penny Collins à côté pour l'échelle des degrés de la perfection." - (Lloyd Jenkins)

RAGOTS PARTAGÉS : 4886
ARRIVÉE À TENBY : 20/02/2014
ÂGE DU PERSONNAGE : 29 ans (20/02)
CÔTÉ COEUR : En couple avec Stan. Mais en ce moment, elle passe beaucoup de temps avec Lloyd.
PROFESSION : Serveuse au Blue Ball. Et ce n'est pas prêt de changer puisqu'elle vient de rater ses partiels.
REPUTATION : Je l'ai vue s'afficher officiellement avec Stan Haverford à l'anniversaire de Max Juillard, je savais que ces deux-là étaient en couple ! Ils sont beaux ensembles, non ? Cela dit, elle doit moins avoir le temps de papillonner avec le terrible accident qu'à eu son grand ami, Lloyd Jenkins...

Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛ Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 EmptyVen 17 Juil - 18:33

@Abbey Baxter a écrit:
Ah bah voilà, quand c'est Jean, c'est trop jeune, mais quand c'est Odette Annable hein... Rolling Eyes Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 2646503086
Mais Jean a moins de 30 ans... alors que Claire Miller a plus de la trentaine, non ? Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 3518023494

EDIT : Ah ben non en fait Arrow

Per aspera ad astra
: FRIMELDA

Mr & Mrs Fourbe  Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 897107186:

Deborah M. Weston
Deborah M. Weston
TON PSEUDO : THE.FAME
TES DOUBLES : andrew ; nate ; brendan ; lizzie ; jesse ; yevgeniya
TON AVATAR : ella yelich-o'connor
TES CRÉDITS : kane (avat) - penny (gif)
RAGOTS PARTAGÉS : 2779
ARRIVÉE À TENBY : 16/07/2015
Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 Tumblr_n1bvfigxOH1t3jxveo3_250
ÂGE DU PERSONNAGE : 21 yo (09.07.98)
CÔTÉ COEUR : escrime et richard
PROFESSION : escrime et la fac de temps en temps

MessageSujet: Re: Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛ Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 EmptyVen 17 Juil - 20:11

Quelle qu'elle soit… Je souhaite bonne chance à la belle-mère Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 3291835213
& merci Gracie Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 482748114 Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 4201475725
Anthony Baxter
Anthony Baxter
TON PSEUDO : Casanthony
TES DOUBLES : Le doux et tendre Miro
TON AVATAR : Andre Hamann
TES CRÉDITS : Shiya (av) & Irish Coffee (crackship gif)
TA DISPONIBILITE RP : Eirian;
RAGOTS PARTAGÉS : 4208
ARRIVÉE À TENBY : 16/03/2014
Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 Syos
ÂGE DU PERSONNAGE : 25 ans.
CÔTÉ COEUR : En couple avec Eirian, sa belle amie d'enfance.
PROFESSION : Ancien dealer, il a pris sa retraite après être sorti d'une cure forcée. Il est le nouveau gérant du Three Mariners.
REPUTATION : « J'avais l'habitude de le voir courir les jeunes femmes, mais maintenant, je suis forcée de constater qu'il semble s'être amélioré... Il est en couple depuis plusieurs mois déjà, ça stabilise forcément un homme… » Mrs Lloyd

Wearing the inside out
A SAVOIR SUR MOI:
REPERTOIRE DE LIENS:

MessageSujet: Re: Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛ Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 EmptyVen 17 Juil - 21:39

Encore? Rebienvenue! I love you
Invité
Anonymous
Invité

MessageSujet: Re: Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛ Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 EmptySam 18 Juil - 11:17

Re toi Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 2050256611
T'es belle aussi comme ça Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 1121546956. (Bon Oscar dit que c'est Lizzie la plus belle :taylor-thompso)
Reee à toi aussi Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 3733958988
Invité
Anonymous
Invité

MessageSujet: Re: Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛ Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 EmptySam 18 Juil - 13:35

Okay le duo daddy/daughter va envoyer du rêve quoi Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 2520669607 rebienvenuuue !
Invité
Anonymous
Invité

MessageSujet: Re: Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛ Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 EmptySam 18 Juil - 19:16

Rebienvenue à la maison!
Je te souhaite plein de plaisir avec ce personnage! Bonne rédaction! Bonne intégration.
Invité
Anonymous
Invité

MessageSujet: Re: Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛ Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 EmptySam 18 Juil - 23:26

Debra a écrit:
et qui en plus a un grand frère canon Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 4201475725 Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 994868865

Paige est pas d'accord, pas touche Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 1644810764

Sinon, rerererere What a Face
Hâte de voir ce duo en action Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 970745308
Et puis, je viendrai te taxer un lien avec Clément Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 482748114
Invité
Anonymous
Invité

MessageSujet: Re: Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛ Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 EmptyDim 19 Juil - 10:21

ReBienvenue chez les fous Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 3225244758
Deborah M. Weston
Deborah M. Weston
Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 Tumblr_n1bvfigxOH1t3jxveo3_250

MessageSujet: Re: Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛ Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 EmptyLun 20 Juil - 18:42

Merci tout le monde Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 2846326278 Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 994868865 Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 1536745378 Vous êtes trop choux Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 482748114

Promis, Paige, pendant les pyjama parties, je ne ferais que l'attendre patiemment devant la salle de bain pour le voir au sortir de la douche et humer le déo Axe Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 2520669607 Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 970745308
Ok c'est creepy

Papounet, j'ai fini ma fiche si jamais tu as quelque chose à redire Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 4201475725

Ce sera comme on s'était dit car tout le temps, c'est toi qu'je veux. Et comme on avait pris la route à deux, ce sera bien mieux. Oh, ça nous dépasse tout cet amour, c'est si heureux. Les mauvais jours, moi je m'en passe car cet amour, c'est si précieux

Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 2846326278:

Thomas E. Weston
Thomas E. Weston
TON PSEUDO : Irish Coffee
TES DOUBLES : Penny, Lula, Jaya, Eleanor, Rhys & Trystan
TON AVATAR : Pedro Pascal
TES CRÉDITS : juice (avatar) narcosource (gifs)
TA DISPONIBILITE RP : Libre : 1/3 (Keelin - Deborah)
RAGOTS PARTAGÉS : 2056
ARRIVÉE À TENBY : 15/07/2015
Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 Tumblr_odjhetKCha1ufcx9vo1_400
ÂGE DU PERSONNAGE : 44 ans (24 Octobre 1975)
CÔTÉ COEUR : Amoureux d'Eléa.
PROFESSION : Flic, il vient de reprendre du service après une suspension.
REPUTATION : La famille Weston s’agrandit ! Il se murmure que ce cher Thomas a un nouveau neveu et un nouveau gendre... Inutile de vous préciser qu'il ne se réjouit que pour un des deux...

MessageSujet: Re: Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛ Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 EmptyLun 20 Juil - 18:53

Non c'est parfait Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 1536745378

Enfin Papa Pedro va aller pleurer dans un coin en secret mais je n'ai rien à redire Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 985144465 A part que t'es vraiment prétentieuse, bébé Weston et que les licornes, c'était une super idée tongue

She’s is actually the most kindest, and sweetest person you could ever meet. I’m in love with her. And once you get lucky with someone like that, someone who feels absolutely too much, then you’ll know. You’ll know that they were made exactly for you. And she’ll need you just as much as you’ll need her. Things will work themselves out. The love you two share will be the most indestructible and indescribable thing in the world. And that’s the most beautiful love anyone could ever feel.
Deborah M. Weston
Deborah M. Weston

MessageSujet: Re: Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛ Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 EmptyLun 20 Juil - 22:50

Il va vite redevenir alcoolique, je le sens Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 1024482556
Ps : J'ai corrigé mes fautes qui faisaient mal aux yeux parce que je n'avais pas encore relu

Ce sera comme on s'était dit car tout le temps, c'est toi qu'je veux. Et comme on avait pris la route à deux, ce sera bien mieux. Oh, ça nous dépasse tout cet amour, c'est si heureux. Les mauvais jours, moi je m'en passe car cet amour, c'est si précieux

Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 2846326278:

Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛ Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛  - Page 2 Empty

Dad, they call you a king amongst men because your daughter is a princess ♛

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut
Page 2 sur 2Aller à la page : Précédent  1, 2